Babykit



Mitt senaste projekt blev en presentförpackning för barnkläder; två par strumpor, en body och ett par byxor, där dessa plagg har en utskuren plats på framsidan så man kan känna på materialen.
På baksidan kan man fylla i med egen text där man svarar på olika frågor.


Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Anita Swidén

Hej Johanna!

Vilken bra förpackning, jag skulle köpa den direkt om jag såg den. En liten present till Charlie skulle det bli.

Kram Anita

2010-04-24 @ 08:37:28
URL: http://www.emmyswiden.se
Postat av: Annette

Hej Johanna



En häftig och söt förpackning som man kan fylla med passande barnkläder. Bra jobbat. Annette

2010-04-26 @ 22:05:22



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0