Vilda djur blir tavla och burkar

I helgen har jag pysslat med olika loppisfynd! Tyvärr så råkade jag radera alla bilder jag tog innan och efter. Stort pust! Så jag fick börja fota om idag. Med andra ord får ni försöka föreställa er hur allt såg ut innan jag började.

Jag köpte på mig lite olika tavelramar och olika tillbehör på loppis. Så här blev en utav tavlorna;





Jag började med att måla alla djur med vit färg. Sen klippte jag ut bitar av ett scrapbooknig papper och satte som bakgrund. Blev ganska tjusigt faktiskt!

Jag köpte också tre vanliga burkar på loppisen som jag ska ha småsaker i.





Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0