Virkad giraff


Här kommer en bild på mitt senaste projekt. Jag har knåpat ihop ett eget mönster på en ganska stor giraff som blev ca 30 cm hög. I botten av kroppen och i fötterna har jag fyllt upp med ris så den är riktigt go att hålla i. Om någon är intresserad utav mönstret är ni välkomna att kontakta mig:)

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Susanna

Helt underbar giraff! vill gärna ha tag i mönstret!

2011-03-28 @ 19:36:59
Postat av: Sofia Brännäs

hejsan:) jag studerar till handarbetslärare och skulle bli lycklig av lite mönster på amigurumis :) håller som bäst på med det nu å det vore skoj med mönster att dela ut till kommande elever:)Tag kontakt!

2012-03-28 @ 17:53:31
Postat av: Maiken

Hej,
Vilken underbart söt giraff!
Jag skulle kunna tänka mig o göra en efter ditt fina mönster:)

2013-04-22 @ 13:41:56
URL: http://maikenovirkningen.blogspot.se



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0