En skivspelare

Jag har haft en liten tanke på att skaffa mig en skivspelare. Igår när vi bara råkade stanna vid en loppis på vägen hem från stranden så hittade jag en LP-skiva som jag absolut inte kunde lämna kvar där i sin ensamhet. Nämligen... (håll i hatten) Agnetha Fältskogs julskiva som jag har växt upp med och som ingen i hela världen får byta ut när det blir jul! Och priset av ynka fem enkronor kunde man väl inte motstå? Nu längtar jag till julen!

Det blev en hel hög skivor som vi fick med oss hem bla ABBA, Orup, The Supremes och lite blandade skivor med lite märkliga covers på kända och okända 70-och 80-talslåtar.

Det resulterade i att vi fick åka och köpa en skivspelare så vi kunde lyssna på allt vi köpt!


Så nu sitter jag här för mig själv och njuter av jordgubbar och musik efter ett grymt jobbigt spinningpass ( Gud borde förbjuda, att låtar som är över 5 minuter långa inte får användas vid intag av motion)

Tack och hej!



Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0