Cykelrenovering

För några veckor sedan fick jag äran att ta över en gammal cykel av snälla Tina Wottke. Cykeln behövde en ny ägare och en rejäl uppfräschning så jag tog med mig den hem och har haft den som ett litet höstprojekt. Idag cyklade vi premiärturen tillsammans, cykeln och jag:)

Så här såg den ut innan renoveringen;
Med lite hammarlack, nya däck, ny kedja, lampor och sadelmuff blev cykeln som ny:)

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Johanna

Nääe va fin den blev ! kommer du ihåg min gröna från sunne som blev snodd? jag gjorde ju samma sak där! LÅS DIN BLÅA DIAMANT VÄL !!! Den blev as läcker! KRAM

2011-09-16 @ 11:27:23



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0