Ny kompis i hörnet

Jag är så glad!
Idag var vi på Framtid i Helsingborg och jag hittade två såna här fåtöljer som jag föll för direkt! Efter att ha övertygat Johan en stund så fick jag tillslut köpa dom. 175 kronor stycket! Den ena ska få stå hörnet i vardagsrummet och den andra får vi nog förvara på vinden tills vidare.




Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Hanna

Jag var också där en sväng, vi var där efter 12 och allt de gottiga var redan borta... Antar att du var där vid öppning eftersom du fann dessa två fynd! Fint! :)

2012-02-26 @ 18:19:24
URL: http://www.hannashundar.se
Postat av: Johanna

Jasså! Då måste vi nog ha gått om varandra. Vi var där vid elva-tiden men jag tror nog att vi stannade till efter 12. Synd att vi missade er!

2012-02-26 @ 19:12:57
Postat av: Erica

Superfin ju! En riktig mysfotölj, tur att du lyckades övertala Johan! :D

2012-02-26 @ 19:44:24



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0