Kakfat, ljusbricka och ljushållare!

Hej allesammans!

Här kommer de utlovade bilderna på mitt loppispyssel!

Börjar med kakfatet där inspirationen kommer från förra veckans Äntligen hem
ma! Riktigt kul att finna de olika delarna som skulle bli mitt kakfat. Och roligt att spraya!

Så här såg det ut innan min make-over;




Inte varje dag man köper en minnestallrik med Kattarps kyrka på...
Såhär blev resultatet;



Sen gjorde jag om ett fat med hjälp av en servett och lite trälim med vatten som jag penslade fast på ett lite större glasfat. Jag sprayde även ett par fula ikea ljushållare vita!



Tadaaaa;



Och så tillsist fick denna fula, bruna ljushållare ett nytt liv med lite vit färg;






Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Malin Ekhult

ahhah du slösar ingen tid du inte :) Snyggt blev det i alla fall och inspirerande att sätta igång....fast jag har som sagt bara kommit till diska stadiet ;) kram

2010-11-01 @ 20:19:58
Postat av: Andrea

Hej Johanna:) Hittade din blogg via facebook och tittade in:) Vill bara säga att; gud va duktig du är! /din gamla klasskamrat Andrea:)

2010-11-01 @ 20:29:02
Postat av: Johanna

Tack så hemskt mycket Andrea! Kul att du tittade in! Hoppas att du har det bra!



Haha..Malin nu är det dax att sätta igång med steget efter diskningen. Du som har så mycket grejer att välja bland;P

2010-11-01 @ 20:51:15
Postat av: Angelica

Vart har du fått tag på sån där sprayfärg?? Jag vill också göra sånt där :D

2010-11-01 @ 22:29:47
Postat av: Johanna

Just denna har jag köpt på Bauhaus, men det finns även på tex Panduro eller Biltema. Det är riktigt skojigt faktiskt!

2010-11-01 @ 22:47:32
Postat av: Annette

Vad finna saker du har gjort. Då vet vi vad vi får i julklapp i år! Hi hi hi. kram mamma

2010-11-02 @ 13:04:14
Postat av: carina herbertsson

Johanna, jag säger bara BRA JOBBAT!! Finfina grejer du har gjort. Kul med lite pyssel i novembermörkret.

2010-11-02 @ 20:31:23
Postat av: tosse

Vad fina saker du gjort :D riktigt impad är jag :D PUSS

2010-11-05 @ 21:43:32
Postat av: Johanna

Tack så mycket för alla fina kommentarer:) De värmer!

2010-11-06 @ 19:31:33
Postat av: catja

Vad e det för färg man ska använda på glas så det håller? =) maila gärna mig på [email protected]

2010-11-14 @ 21:23:36



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0