Loppishelg!!

Helgen har varit helt underbar. Den har spenderats med min kära Malin på olika loppisar både lördag och söndag. Något som vi båda gillade väldigt mycket. Speciellt Malin som fick med sig en HEL banan-låda hem på tåget med allt möjligt. Vi blev sugna på att göra om våra loppisfynd till olika saker, som till exepel kakfat och ljusfat så ikväll har jag pysslat som bara den. Allt står och torkar nu så bilder på det kommer upp imorgon om ni är nyfikna på att se hur det blev.

Slänger upp en bild på de senaste loppisfynden samt gåvor jag har fått den senaste tiden:)



Bild 1: Tre tablettaskar från 70-talet
Bild 2: Liten söt förpackning med bakformar från 60-talet
Bild 3: Fann en sockerlåda igår på loppis här i Svalöv för en hundra-lapp! Som hittat tyckte jag!
Bild 4: Vas från Rörstrand
Bild 5: Burk från Arabia med fina retro-äpplen 20 kronor!
Bild 6: Stig Lindbergs sparbössa "Skotte" är mitt senaste Tradera-fynd!
Bild 7: För tre veckor sedan hittade jag denna chokladask som är avsedd för två personer innan ett biobesök. Hur söt som helst och för 50 kronor kunde jag inte motstå den!
Bild 8: En keramiktavla från Jie. Har inte bestämt mig för om den är fin eller ej. Jag håller på att fundera ut en plats åt den tillsvidare.
Bild 9: En orange retro-skål i plast från Husqvarna.
Bild 10: En leksaksgiraff som har varit hemma hos farmor och farfar sen jag var liten. Nu står den som alla andra saker i min retrohylla:)
Bild 11: Lyckades övertyga mamma och pappa att jag skulle få överta denna smörask av Stig Lindberg som matchar mina äggkoppar jag köpte på bakluckeloppis för ett tag sedan. Glad!
Bild 12: Ett gammal fia med knuff som tyvärr saknar några pjäser med är fint ändå tycker jag!

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0