Nytt macro objektiv-nya möjligheter!




Idag har jag stått extremt nära buskar och blad i den lilla parken här i Svalöv. Ett macro objektiv har flyttat in i mitt liv och jag är i upplösningstillstånd! Imorgon ska jag tillbringa hela min vakna tid ute i dagsljuset! Här är ett litet smakprov på de bilderna jag lyckades få skarpa idag. Av 150 bilder blev nog bara 10 bilder bra. Men övning ger färdighet har jag hört.

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Emelie

VILKA FINA BILDER Johanna!! verkligen!!! Du är duktig du!!! kram på dig!

2010-10-02 @ 00:46:10
Postat av: Mia

Mmmm - vad roligt!!! Hoppas nu att du har bättre väder i Svalöv idag än det jag har här, så att du verkligen kan njuta av en dag med kameran i högsta hugg. Kram!!

2010-10-02 @ 09:09:42
URL: http://www.miafahrenholz.se
Postat av: Johanna

Tack Emelie:)



Nja, det har dessvärre varit väldigt blåsigt så jag fick åka nånstans där det var lite lä åtminstone. Så jag åkte till Trollenäs slott och fotade loss. Nu är jag trött i armarna;P

2010-10-02 @ 17:00:56



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0