Nya loppisfynd!

Idag var jag och Mia på bakluckeloppis i Helsingborg. Mycket folk, många loppisfynd och strålande solsken:)
Tio minuter innan grindarna öppnades stod förväntansfulla fyndare och väntade på att få komma in!




Och detta blev dagens loppisskörd!







Nu har jag äntligen spikat upp min retrohylla där mina fynd har fått en egen plats. Glad!

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Mia Fahrenholz

Så FINT det blev! :-)

2010-09-05 @ 18:09:57
URL: http://miafahrenholz.se
Postat av: Johanna

Tack! Men nu får jag nog köpa en till hylla om jag ska få plats med fler inköp!

2010-09-05 @ 18:11:08
Postat av: Joel

Shit! Ekströms affischerna vill jag ha. Vad ska du ha för dom? jag betalar allt!

2010-10-03 @ 10:08:05
Postat av: Johanna

Hehe..är inte så säker på att de är till salu. Det är inga "äkta" affischer, utan det är en kopia. Men fina är de!:)

2010-10-03 @ 12:53:31



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0