Vårfint i vardagsrummet

Hej där!
Förra veckan bestämde jag och Johan oss för att måla om i vardagsrummet! Gött att slippa den där sunkiga gulaktiga färgen och istället få in lite fräscht, ljust och vårigt i vårt lilla rum!
Vi är supernöjda med resultatet. Vad tycker ni?:)

Innan ommålningen såg det ut såhär;



Vi köpte lite nya fina saker i lördags till vårt nya rum. Bland annat en taklampa (som för övrigt saknades helt innan), bollväxter i plast till fönstrena, ny matta, fågelholk och fina fåglar på krokar.

Så gjorde jag en egen tavla av ett tyg som jag blev så kär i att jag råkade köpa med mig 4 meter av det. På fredag kommer mamma med symaskinen och då ska jag sy matchande kuddar (wish me luck).
Sen fick jag världens finaste fågelbur med en påskkyckling i av älsko på min födelsedag som vi hängde i fönstret.




Fint va?:)

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Malin Ekhult

Jävlar va fint det blev! Jaf får ta och komma ner snart, fota lite och bara mysa :) Kanske kolla in köksknoppar på en loppis eller två?;) Btw så har jag har pakiterat VÄTE, taklampan;)

2011-04-13 @ 23:51:36
Postat av: Johanna

Jaaa:) klart du ska komma o hälsa på! Vi har köpt gästmadrasser också som man kan komma och sova på;)

Så kan vi gå på loppis och ta kort på våren!:)

2011-04-14 @ 07:13:46
Postat av: Broo

Gu va fint! ser ut som värsta inredningstidningen :D

2011-04-14 @ 20:25:54



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0