Ett vårigt mini-växthus

Hittade ett traditionellt mini-växthus på loppis för en tid sedan som fick lite nytt liv. Till våren ska jag plantera små örter och såntdär mysigt i krukorna! Jag längtar så tills våren sätter fart på riktigt!:) Men här i Skåne är den faktiskt snart här!


Så här såg det ut innan jag gjorde om det.

Och så här blev resultatet;




Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Erica Bouvin

Gud va fint! Önskar jag med hade balkong så man kunde så lite roliga saker =)

2011-03-11 @ 18:50:33
Postat av: Johanna

Du får öppna ett fönster och fälla ut en bräda med ett växthus på;) tack för kommentaren:)

2011-03-13 @ 22:15:26



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0