Bulle med bulle

Sådär ja, efter nästan två års slit, har jag idag blivit en riktig skåning!
Äntligen!
Min eminenta konstruktörskollega Peter, tyckte att det var dax att göra mig till en riktig skåning idag och bjöd mig på min allra första bulle med bulle. Jag har varit väldigt skeptisk till detta underliga (skånska) fenomen länge, hur kan man blanda en fralla med en chokladboll? Men...det gick och var faktiskt ganska gott på nått vis!
Tack Peter!
Se nedan för instruktioner;

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Erica

Shit, nu är du officellt skadad för livet :P Tror det är dags att flytta hem snart! :D

2012-05-15 @ 22:44:18



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0