Hornborgarsjön

Hej!
I söndags åkte mamma, pappa, Johan, Zigge och jag till Hornborgarsjön. När vi var där ska det ha varit 21 900 tranor! Det var väldigt häftigt att se. Och vilka mysiga ljud de gav ifrån sig:) Blev alldeles varm inombords!
Hmm..en annorlunda trana dök upp mitt framför ögonen på mig. Troligtvis en hane som försökte göra sig fin inför mig!

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Johanna Broo

Hej du! Vilka otroligt fina bilder det blev! Vist va de en upplevelse att se så många tranor på en och samma gång :D

Grämer mig så över att jag inte va i Tibro när ni va det. Känns som en sten i hjärtat. Men livet e långt och jag hoppas vi ses snart ändå ! (: stor kraaam!

2012-04-10 @ 22:43:08
URL: http://pysselinspirationbyja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det var verkligen en häftig upplevelse!

Precis, vi får se till att ses i sommar när vi har semester:)

2012-04-11 @ 18:54:55
Postat av: Hanna

Wow! Shit vad fräckt! :)

2012-04-11 @ 21:48:27
URL: http://www.hannashundar.se



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0