Bländare och slutare

Hejsan!
Igår tog jag med mig min nya vän till Ålabodarna för att testa att fota med inställningarna A och S.
Bökigt att ta med sig stativ, men jag märkte snabbt att det verkligen behövdes vid långa slutartider. Så jag får nog vänja mig vid att ta det med mig hädanefter.
Började lite smått med att ställa in rätt bländare för att justera skärpedjupet och tillslut fick jag ganska bra kläm på det.
Sedan åkte stativet fram för att fota med lite längre slutartider.

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Annette

Vilka fina bilder du har tagit med din nya kamera. Skulle bli fina som tavlor. Kram mamma

2012-03-18 @ 10:28:32



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0