Falsterbo

Tjingeling!
Idag var jag ute på mitt första äventyr med min nya Nikon D7000. Vi hade det fantastiskt tillsammans:)
Vi åkte ut mot Falsterbo och gick en lång strandpromenad.
Plötsligt såg jag något som guppade i vattnet, och till min stora förvåning och förtjusning var det ett gäng sälar som gled förbi! De var lika nyfikna på mig som jag var på de och vi stod och tittade på varandra länge. Hit får jag åka fler gånger.









Mamma Säl och Bebis Säl

Skriv gärna en rad eller två, så blir jag jätteglad.
Postat av: Ida

Åh vad fina! Du är en riktig talang Johanna!

2012-03-11 @ 00:00:25
Postat av: Johanna

Tack ska du ha! Vad snäll du är:)

2012-03-11 @ 00:09:03
Postat av: Johanna

Vilka skarpa bilder det blir! Och fina motiv! Du är bra på att hitta intressanta motiv :D

Den platsen får vi åka till nån gång när jag är där nere!

Vad händer med den gamla kameran nu då? Ska du sälja den? Kraaam

2012-03-11 @ 07:49:31
Postat av: Johanna

Det kan vi absolut göra:)

Jag har sålt den till syrran så den är i goda händer:)

2012-03-15 @ 19:06:40



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida eller blogg som jag kan kika in på?

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0